Monday, September 7, 2009

Aquarium Glass Crack / Pukotina na staklu


English:
Sad day for my aquarium. Today I conducted regular maintenance with 10-15% water change and some inner glass cleaning with sponge, when I noticed 3 cm long vertical glass fracture on the right corner glass at the top. I was shocked! Aquarium was carrefully brought to my home just over a month ago, it was in fine shape apparently, it was finally cycling and Cabomba Caroliniana was really enjoing its new home. I was planning to introduce first fish inhabitant sometime next week. Unfortunately, that must be postponed untill I resolve this problem with the shop owner where I purchased aquarium...

Srpski:
Tužan dan za moj akvarijum. Danas sam sproveo regularno održavanje u vidu zamene 10-15% vode i čišćenje zaprljanih unutrašnjih delova stakla, kada sam primetio pukotinu od 3 cm na desnoj zasečenoj ivici pri vrhu. Bio sam u šoku! Akvarijum je pažljivo prenet od radnje do kuće pre nešto više od mesec dana, bio je u dobrom stanju na prvi pogled, do danas je uredno cikliran i Cabomba Caroliniana je zaista uživala u svom novom domu. Planirao sam da krajem sledeće nedelje stavim prvu ribicu. Nažalost, sve sada moram da odložim dok ne razrešim nastalu situaciju sa vlasnikom radnje u kojoj sam ga uzeo...


No comments :

Post a Comment