Wednesday, September 9, 2009

Aquarium Glass Crack (Epilog)

English:
Exciting days. At the end, this was not a crack in the glass at all, it was just a little deeper scratch - that's all! With a laugh, owner of the shop from which I bought aquarium (check earlier blogs), enterd my home and immediatelly through the closed top lid said this. With few moves of his fingers, scratch was almost gone! I was in shock again... I dismentled everything for the second time for nothing? Oh, the life goes on, I guess. Good thing in this bumpy episode is that I found a good fellow aquarist who will give me a great plant substrate that is not normally availabale in my local stores.

Srpski:
Kakvi dani. Na kraju, ovo uopšte i nije bila pukotina na staklu, u pitanju je samo malo dublja ogrebotina - to je sve! Sa osmehom na licu, vlasnik od koga sam kupio akvarijum (pogledati ranije blogove) došao je kod mene i kroz zatvoreni poklopac akvarijuma odmah konstatovao kvar. Sa nekoliko pokreta njegove ruke, ogrebotina je skoro nestala! Bio sam ponovo u šoku... Rasformirao sam i ovaj setap (po drugi put za nepunih mesec dana) ni zbog čega? Život ide dalje. Dobra stvar u čitavoj zavrzlami je da sam konačno pronašao dobar substrat za bilje od prijatelja akvariste koja inače nije dostupna u našim radnjama.

No comments :

Post a Comment